25-07-2017: USA Voorbereidingen

Bijna is het zover!

Wij gaan een reis maken die zo’n 2 jaar geleden is ontstaan door een natuurlijk fenomeen: de totale zonsverduistering. Deze komende verduistering is midden in de zomervakantie, goed bereisbaar, en in de Verenigde Staten te zien.

Wij hebben gekozen voor het westen, wat voor ons het meest interessant lijkt, met zijn mooie Nationale Parken en de prachtige kustlijn.

Alle voorbereidingen zijn gedaan. De ESTA (visa) aanvragen zijn goedgekeurd, we hebben toestemming om naar Amerika te vliegen!

We vliegen vanaf Amsterdam naar San Francisco, met een tussenstop in Dublin.

Ter plekke hebben we een grote 7 persoons auto gehuurd, dus plaats genoeg om al onze bagage in kwijt te kunnen.

Onderweg slapen we in Hotels, Motels, houten blokhutten op een camping en om het wildwest gevoel écht te ervaren, slapen we ook een nachtje in een tipi (wigwam).

Een probleem kunnen nog de grote bosbranden nabij het Yosemite National Park worden. Her en der worden wegen afgesloten en de rook gaat richting het National Park. Maar hopen dat men het vuur snel onder controle heeft, zodat de schade beperkt blijft voor mens, flora- en fauna en gebouwen.

Nog een paar dagen werken en het grote avontuur gaat beginnen.

Al onze spullen zijn ingepakt dus wij zijn klaar om in te stappen!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. H.W.H.W.M. Theijssen van den Akker:
    25 juli 2017
    Heel veel plezier maatje. Zal je missen. Kijk weer uit maar je verhalen. Dan lijkt het net of ik mee reis. Zou je nog een app sturen maar zo gaat het ook. Tot over 5 weekjes. Veel plezier met z'n viertjes
  2. Jeanne Huisman:
    25 juli 2017
    Ik wens jullie een heel mooie reis en ik hoop jullie nog voor het vertrek te zien.groetjes.
  3. Sandy:
    25 juli 2017
    Heel veel plezier en een hele goede reis gewenst! Have fun
  4. Thera:
    26 juli 2017
    Goeie reis en heel veel plezier.Geniet er van .Tien en thera
  5. Jos:
    28 juli 2017
    wij wensen jullie heel veel plezier en een goede reis .
    maak er weer een leuke onvergetelijke reis van.
    J en J
  6. Jan Riky:
    28 juli 2017
    Geniet van alles wat je ziet.
    Heel veel plezier en pas op voor de beren.
    Groetjes Jan en Riky
  7. Kippie:
    31 juli 2017
    Kan niet wachten op je mooie verhalen!! Geniet lieverdjes. We wachten met smart op jullie foto's Xxx liefs kippie