Naam:
1023
Video’s:

Over onze reis

Deze vakantie gaat dit keer naar de Himalaya in Nepal en India,

In de Annapurna Range nabij Pokhara gaan we een bergtop beklimmen waar we een uitzicht hebben op een aantal 8000-ers  zoals de Annapurna 8091m, Dhaulagiri 8167m en de Manaslu 8163m. In het Mount Everest Nationalpark doen we een meerdaagse trektocht naar een berg van ruim 5300 meter. Vanaf hier kunnnen we 4 8000-ers zien waaronder de Mount Everest van 8848m. Na deze hoogtepunten zoeken we het laagland op in de jungle. Hopende daar een neushoorn of tijger te zien. Ook gaan we even naar India en daar bezoeken we de Taij Mahal en de drukke stad New Delhi.

Op deze site gaan we onze best doen om jullie een goede impressie te geven van deze avontuurlijke vakantie.

Bezochte landen

Wij hebben 36 landen (15%) bezocht:

Andorra, Australië, België, China, Cookeilanden, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Fiji, Frankrijk, Griekenland, Ierland, India, Italië, Kirgizië, Liechtenstein, Luxemburg, Maleisië, Mexico, Nederland, Nepal, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Oostenrijk, Pakistan, Peru, Portugal, Rusland, Singapore, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zwitserland.