Dromen zijn geen bedrog.

17 oktober 2019 - Boekel, Nederland

Wat eens begon als een droom, een droom om de hoogste bergen op deze aardbol te bewonderen, ervan te genieten en te ervaren hoe nietig de mens is tussen deze oppermachtige reuzen.

Een nieuwe cultuur leren kennen, een andere geloofsovertuiging proberen te begrijpen en verder zoveel mogelijk op te nemen van wat Nepal te bieden heeft.

Ooit hebben we besloten dat we een bestemming naar keuze gaan bezoeken op het moment dat de ander 50 jaar wordt. Nico is als eerste aan de beurt en heeft voor Nepal gekozen.

Al vele maanden zijn we druk doende met het voorbereiden van deze reis, bustochten van A naar B regelen, vliegtickets boeken, inlezen in wat Nepal te bieden heeft, meerdaagse trektochten voorbereiden, theehuisjes (lees:slaapplaatsen) aanschrijven, Amsterdam bezocht om een Nepalees visum te verkrijgen en zo nog vanalles meer, om te realiseren wat er bij een vakantie op maat komt kijken.

Volgens ons hebben we alles op de rit en zijn we klaar voor vertrek, klaar voor een reis van een krappe 6 weken naar Nepal (en 5 dagen India), klaar om een hele nieuwe wereld te ontdekken, een wereld vol chaos, contrasten, vreemde dieren, een mengelmoes van culturen en heel veel (voor ons) nog onbekende gebruiken.

Een droom komt uit!

Nepal Namasté…(Nepal ik buig voor jou).

1. Moniek:
    Hoi hoi.
    Mooie droom.
    Geniet ervan.
    Ik droom ondertussen met jullie mee.
    Groetjes moniek😃
  2. Kippie:
    18 oktober 2019
    Ik kan niet wachten op jullie mooie verhalen die jullie altijd zo levendig verwoorden!! Zoals altijd hebben jullie goed voorbereid dus dan rest alleen nog het 100% genieten maar dat ook vast geen probleem worden. ♡
  3. Sander:
    18 oktober 2019
    Veel plezier samen geniet ervan
  4. Fridi van Sinten:
    19 oktober 2019
    Het is een spannende droom!
    Ik hoop dat deze droom voor jullie uitkomt!♡♡